20.2.15

Kestim!






Ne olursa olsun bildiğinizden şaşmayın..Bu motto'm beni istediğim yere ulaştırır mı zaman gösterecek elbet.Ama kendi bildiğiniz yoldan yürüyün hep. Bunu gözlerimi sonsuza kaparken bile savunabileceğim bir hayat yaşamayı diliyorum..

Herkesin kullandığı yol her zaman doğru değil,aklınızda başka yol varsa ordan sapın.

Herkes kaba olsa bile siz olmayın mesela.
Günaydın dediğinizde cevap vermeyen esnaf sizi yıldırmasın,her sabah günaydın demeye devam edin.Herkes kendi yaptığından sorumludur.

Arkanızdan konuşanın siz de arkasından konuşmayın mesela.

İyilik de kötülük gibi yayılır,hadi yayalım.

Bu yelek ilk aldığımda normal bir kot ceket idi,ama beden olarak bana bi 3 beden büyüktü.Çok beğendiğim için buna takılmayıp almıştım bu Asos ceket'i terkos'tan.Ancak bir süre sonra sıkıldım ve onu kısa kollu bir ceket yaptım,biraz böyle giydim,2 hafta önce ise kolları tamamen kesip yelek yaptım böyle de çok güzel oldu,bahar ve yazda da beraberiz


Coat:Mango / Jean:Zara / Jumper,Denim Vest: Asos / Shoes:Acne Studios / Sunglasses: Persol

3 yorum:

  1. Umarım motton seni istediğin yere ulaştırır :) Ama o harika ayakkabıların seni gitmek istediğin yerlere ulaştırdığına eminim ♥.♥

    YanıtlaSil
  2. Bu bulustugumuzda giydiğin kombin degil mi:) O gün de çok sevmiştim, yırtık kot her şey de favorim, keserek iyi yapmışssın

    YanıtlaSil
  3. o ayakkabılara ve hep gülen yüzüne kocaman kalpler :) yelek çok güzel olmuş, yazın elbise üstüne giymeyi çok seviyorum ben.

    YanıtlaSil

thanks for comments