18.2.15

Ben vampir miyim ?




Yaklaşık 5 yıl önceki ben.
Size de hep aynı geliyor muyum ? Can bir vampir olduğumu düşünüyor çünkü tanıdığından beri hep aynıymışım :)

Görüntü olarak pek değişmemiş olabilirim ama ruhuma evrim geçirttim diyebilirim.
Her geçen gün; daha fazla şükreden,daha umutlu,daha mutlu, daha tatminkar, daha da pozitif oldum.

Dikkatimi ve kafamı dağıtmak için yazmaya çalışıyorum.Ama aklımdan çıkmıyor;ben bu resimde 20 belki 21 yaşımdayım ve bugün hala nefes alıyor olmam tamamen şans'mış anladım. 

Blog'a yorum yapar taciz ederler,mail adresini bulur ahlaksız bir sürü şey gönderirler.Sadece erkek olarak söyleyemiyorum ne yazık ki hemcinslerimden de zamanında öyle çirkin yorum'lar geldi ki

Niye böyle kötüyüz ?

Gerçekten dünyaya sadece kötülük yapmak için gönderilen insanlar var mı ? 
Neden hiç suçu günahı olmayan bir insan böyle bir vahşet yaşar aklım al mı yor!

Yasaların biz kadınlar için daha adaletli daha caydırıcı hale gelmesini umuyorum.

Işıklar içinde uyu,şimdi şefkatli ellerde buradan çok daha güvendesin

4 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın Ecem, ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  2. kafa dagıtmak için 5 gündür neler yaptım ben de inanamazsın :/
    bu kötü insanlarla sınanıyoruz belki de cnmm :/

    YanıtlaSil
  3. gerçekten hiç değişmemişsin Ecem =) Ben de senin tam tersine hem fiziken hem ruhen çok değiştiğimi düşünüyorum. Daha çok yaz :)

    YanıtlaSil
  4. Ecemcim çok güzel yazmışsın, insanın aklı almıyor gerçekten

    YanıtlaSil

thanks for comments